Meie teemaks on
ettevõtlus, millest hakkame siia ka järjepidevalt kirjutama. Leides nii eeldusi
kui ka puudusi, mis meie ühiskonnas on ning sidudes see suhtekorraldusliku
tööga.
Uurisime ka mõningaid sel teemal olevaid blogisid:
https://sliptree.com/et/blogi/
Väga huvitavat lugemist, kus inimesed on loonud hoopiski ise ettevõtte, et
nii-öelda, elu lihtsamaks muuta. Püstitakse küsimusi, ning antakse ka
vastuseid: „Miks tegeleda ettevõtlusega?“
http://nagelhannes.blogspot.com/2013/11/kui-struktuurides-on-kallutatud-joud.html Peamiselt sisaldab isiku arvamusi erinevatest
meedias kajastatud ettevõtetega seotud probleemidest. Tugevalt seotud ka suhtekorralduse poolt
lahendavate probleemidega. Isik annab
tugevalt omapoolse kriitika kirjutatud teemadest kui ka pakkumisi/lahendusi.
Tundub olevat kõige sisukam blogi sel teemal, mis paneb ka mõtlema erinevate
ettevõtlusega seotud kitsaskohtadest ning probleemidest.
http://www.csr.ee/Blog-page-48/
Peamiselt on postitused
vastutustundlikust ettevõtlusest, mis on oluline kõigile organisatsioonidele.
Blogi annab ideid igale juhile, kuidas organisatsiooni paremaks muuta.
http://tugiee.wordpress.com/category/ettevotluse-arendamine/
Annab ülevaate eduka ettevõtte loomiseks, samuti ka edukate tippjuhtide näitel
näpunäiteid edukaks läbilöömiseks. Räägitakse ka vigadest ning probleemsetest
kohtadest, mida tehakse ettevõtlust alustades.
http://blogs.hbr.org/
Erinevad ärivaldkonnaga seotud artiklid/arvamused/uuringud, soovitused ettevõtjatele,
aga ka suhtekorralduse ja kommunikatsioonialased postitused.
Ilmselt on internetiavarustest ettevõtlusteemalisi blogisid
veelgi, lisame neid juurde, kui miskit silma jääb!
Miks just ettevõtlus? Miks peaks üks noor inimene ettevõtjaks hakkama, palju lihtsam oleks ju kuskil palka teenida või lihtsalt kodus olla? Ja kui mind peaks külastama hull mõte ikka firma teha, siis kuidas ma seda teha saaks?
ReplyDeleteEsiteks peaks teil olema idee tulevasest ärist, nägemus selle east ja eesmärgist, motivatsioon ning soov rajada jätkusuutlik ettevõte. Halb näide oleks umbmäärane idee, et teeme ja toome midagi sisse, küll keegi ära ostab; vaatame, mis mõne aja pärast saab ja tahaks võimalikult kiiresti kasumisse jõuda, et seda või teist osta, et saaks end rikkana tunda. Kui järgite esimest varianti siis olete juba suure edumaa konkurentidega sisse teinud, sest mõistlik hind on väga mõjuv visiitkaart 2013. aastal kui majandus kukub ümberringi koost. Aga jällegi valik on teie enda...
ReplyDelete