Sattusin täna lugema Äripäeva ja leidsin sealt veel ühe suurepärase eduloo (loe siit), mis tõestab taaskord seda, et oma ettevõtte loomiseks on vaja head pealehakkamist ja julgust riskida. Loetud edulugu on ehtne näide ka sellest, et ei pea alati otsima mingit eripärast nišši, vaid piisab ka sellest, et panna vana hea asi uude kuude.
Huvitavaks pean asjaolu, et Creative Mobile asutaja Funtikov tõusis ka Äripäeva rikaste edetabelisse, kus ta on 72. kohal. Saavutus on seda märkimisväärsem, sest teised 20ndates aastates rikaste edetabelis olevad inimesed on saanud oma vara tänu jõukatele vanematele, kuid Funtikov on end ise nullist üles töötanud. Kusjuures tema kolme töötajaga alustanud ettevõttes töötab praegu juba ca 90 töötajat, neist 80 Tallinnas ja kümmekond teistes riikides. Funtikov on öelnud, et töötajaid valides peab ta oluliseks seda, et inimene oleks motiveeritud, julgeks riskeerida ja tahaks õppida.
Kas taolised edulood võiks motiveerida inimesi oma ettevõtteid looma? Mind pani see küll igatahes mõtlema.. :)
Edulugu oli niivõrd motiveeriv, et postitust kirjutama hakates, avastasin, et see on juba olemas! :)
ReplyDeleteMa olen alati arvanud, et teiste edu on tohutult motiveeriv kui osata sellest rõõmu tunda. Tihti on inimesed pigem kadedad ja mõtlevad: "Miks tema minust parem on". Kui näeme teiste saavutustes motivatsiooni ja inspiratsiooni, võib see olla tohutuks tõukejõuks. Öeldakse ju alati, et tugevam tõmbab nõrgemat järele. Ehk kehtib see ka ideede elluviimisel.
ReplyDeleteTegemist on tõesti motiveeriva looga. Seda enam, et noormees oli mõnda aega töötu. Paljudel teistel inimestel võiks see ju idee poolest motivatsiooni täitsa maha suruda, aga tema sai hoopis indu juurde.
ReplyDelete